fbpx

Giftcards

Hoe lang is mijn Giftcard geldig?

De Poush Giftcard heeft geen vervaldatum. (vervalt 3 jaar na de uitgiftedatum)

Kan ik mijn Poush Giftcard inwisselen voor geld?
Je kunt jouw Poush Giftcard NIET omwisselen voor geld. 
Goed om te weten: Wanneer je een bestelling retourneert, waarbij de betaling (gedeeltelijk) is voldaan met een giftcard, dan zul je een nieuwe giftcard ontvangen.  

Moet ik mijn Giftcard in één keer uitgeven?
Geen stress als je niet gelijk het volledige bedrag van je giftcard spendeert. Het resterende bedrag blijft gewoon wachten tot je er klaar voor bent om het uit te geven. 

Kan ik meerdere Giftcards  tegelijk inwisselen? 
Wat leuk je meerdere giftcards hebt gescoord! Dat betekent dubbel fun tijdens het shoppen! Je kunt gewoon al die giftcards in één bestelling gebruiken. Wel zo makkelijk, toch? Happy shopping!

Wat is het saldo van mijn Giftcard?
Wat leuk dat je een Poush Giftcard hebt! Wil jij weten wat het saldo op de kaart is? Deze  staat genoteerd op de achterkant van je kaart. Als dit saldo verandert door een aankoop, dan wordt dat op de kaart genoteerd.

– Kleding
Wil je iets ruilen of retourneren? Geen paniek! Dat kan binnen 2 weken, zolang je de bon nog hebt en het kaartje nog aan het kledingstuk hangt.

Heb je een item met een defect? Of is het stuk, na een wasbeurt volgens wasvoorschriften. Of ondraagbaar geworden? Is het nog geen 4 weken geleden dat je het hebt gekocht? Kom dan langs in de winkel waar je het hebt gekocht, en we zoeken samen naar een oplossing.

Zijn die 4 weken al voorbij? Dan zit het niet meer in de garantie.

– Sieraden
Let op! Voor oorbellen geldt geen ruilbeleid vanwege hygiëne. Maar, als er iets mis is met de oorbellen – sluiten ze niet goed of hebben ze een of ander mankement – dan kun je ze binnen 2 weken terugbrengen naar de winkel waar je ze hebt gekocht. Wij kijken graag met je mee en zoeken naar een oplossing.

Heb je een ander sieraad gekocht en is er iets mis mee? Ruilen of retourneren kan altijd, zolang je de bon hebt, binnen 2 weken. Mocht er iets aan de hand zijn na die periode, kom dan even langs in de winkel en laten we samen bespreken wat te doen. We staan altijd voor je klaar!

– Homedeco
Geen paniek als je homedeco toch niet helemaal matcht met de sfeer in huis! Bij ons is ruilen geen big deal. Als die nieuwe kussens niet matchen met je bank of die funky lamp niet de juiste sfeer brengt. Binnen 2 weken met de bon kun je gewoon terugkomen en regelen wij het voor je. Ons doel is dat jouw thuis helemaal jouw happy place is, dus laten we ervoor zorgen dat alles perfect bij elkaar past! Heb je na 2 weken een klacht over een product? Kom dan naar de winkel, zoeken wij samen naar een oplossing.

Zijn er items die niet retour gebracht kunnen worden?
Er zijn items die niet geruild of retour gebracht kunnen worden. Deze items zijn dan ook uitgesloten van terug betaling. 
– Oorbellen
Oorbellen kunnen niet worden geruild i.v.m. hygiëne. 
– Giftcards
Giftcards kunnen niet retour worden gebracht.  
– Geopende beautyproducten
Ongeopende producten kunnen geretourneerd worden. Geopende producten kunnen wij niet retour nemen en geen terugbetaling doen.
– Geopende voedingsproducten
Ongeopende producten kunnen geretourneerd worden. Geopende producten kunnen wij niet retour nemen en geen terugbetaling doen.
– Op aanvraag en op maat gemaakte items 

Wil je je webshopbestelling retourneren? Volg onderstaande stappen: 

1. Wat is je retourtermijn voor een webshopbestelling?
De bestelling mag binnen 14 dagen, na ontvangst van het pakket retour gezonden worden.

2. Meld je retour aan (ook als je in de winkel wil retourneren) per mail op info@poush.nl 
Vermeld in de mail het bestelnummer, jouw e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst en vermeld het product dat retour komt. 

3. Verpak je retour netjes.
Let op: Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd in ongedragen staat, in de originele verpakking en met de originele labels. Heb je het originele label verwijderd? Dan kun je het artikel niet meer retourneren. Let dus goed op wanneer je jouw bestelling uitpakt!

4. Retour inleveren.
Betaal de eventuele verzendkosten van het vervoerdersbedrijf en bewaar het verzendlabel goed! 
Retourneren in onze Stores? Dat is alleen mogelijk in PoushStore Noordwijk. Dat is gratis. Retourzendingen per post zijn op eigen kosten.

Retouradres:
PoushStore Noordwijk
Hoofdstraat 98
2202 EZ Noordwijk

5. Terugbetaling retour
Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 2-3 werkdagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Komt de volledige bestelling retour, dan storten wij de originele betaalde verzendkosten binnen 5 werkdagen terug.
Let op: Dat geldt ook voor in de winkel terug gebrachte retouren! Je ontvangt niet direct aan de kassa jouw geld terug! 

Wanneer je in de Stores een aankoop wilt doen, heb je de keuze uit de volgende betaalmethodes:
– Contant
Zo gepast mogelijk betalen. Biljetten vanaf € 200,- accepteren wij niet.
– Bankkaarten PIN
– Creditcard 
American Express accepteren wij niet.
– Giftcard
Wij accepteren alleen onze eigen Giftcards. Wij accepteren geen VVV-bon of Fashioncheque

Leuk dat je een bestelling wilt plaatsen. Tijdens het afrekenen kun je niet kiezen uit verschillende verzendopties 
De Giftcards worden altijd binnen Nederland gratis verzonden per brievenbuspost. Je ontvangt hiervan geen Track & Trace code.

Worden Giftcards naar het buitenland verzonden?
Giftcards die naar het buitenland verzonden moeten worden, worden verzonden volgens op dat moment geldige verzendkosten. Deze kosten worden in rekening gebracht.

Verzenden wij pakketjes naar het buitenland? 
Wij verzenden geen pakketten naar het buitenland. 

Kan ik mijn bestelling volgen? 
Brievenbuspost wordt niet voorzien van een Track & Trace code. Daarom is het niet mogelijk jouw bestelling te volgen. 
Uiteraard ontvang je wel een mail op de dag dat wij jouw bestelling op de post doen. 
Pakketpost verzenden wij met PostNL. Wij rekenen hier €5,95 verzendkosten voor. 
Als de bestelling is geplaatst, zal het pakket binnen 1-3 werkdagen worden verzonden! Houd er rondom feestdagen rekening mee dat de verzending iets langer kan duren. Je ontvangt altijd een mail zodra jouw pakket onze winkel heeft verlaten. Met de track & trace code in deze mail kun je de actuele bezorgstatus goed in de gaten houden. We wensen je veel plezier met je bestelling! 

Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst! Wij proberen altijd jouw bestelling binnen 1 -3 wekdagen op de post te doen. 
Wij verzenden altijd met PostNL. Let op: PostNL bezorgt geen brievenbuspost op zondag en maandag!

Wij helpen je graag op werkdagen tijdens kantooruren.
Je kunt contact opnemen met de ons via onderstaande contactmogelijkheden:

Telefonisch
Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 – 17.30 uur, zaterdag van 10.00 – 17.00 en zondag (Noordwijk) van 12.00 – 17.00
Mob. nummer voor bellen en/of WhatsApp
PoushStore Noordwijk: 06 – 15366592
PoushStore Den Haag: 06 – 15387325

Mail
Je vraag/klacht en/of opmerking kun je mailen naar info@poush.nl

Overige contactgegevens
CraftCompany
KvK nummer: 55838316
BTW nummer: NL851879664B01

Winkelwagen
Scroll naar boven